Vi vill bli bättre i dialogen med våra hyresgäster och bygger därför på våra centrumteam med fler kompisar som sak möta våra hyresgäster dagligen. Vi söker nu en Servicemanager med uppdrag att agera som ansiktet utåt.

Vad är en Servicemanager?

I rollen som Servicemanager hos oss arbetar du i ett centrumteam med ett antal olika kompetenser där ni alla har olika perspektiv men med målet att skapa en förstklassig kundupplevelse. Som Servicemanager har du många kontaktytor både internt och externt. Du ligger alltid steget före och ser möjligheter att stötta och hjälpa våra hyresgäster att bli än mer framgångsrika. Du arbetar proaktivt så att platsen känns tilltalande, hel, ren och trygg – alltid med ett starkt kundfokus.

Tillsammans arbetar vi för att skapa en plats där alla känner sig välkomna och där alla vill vara, och framgången bygger på att vi aldrig ser några problem utan bara möjligheter.

I dina arbetsuppgifter ingår till exempel att: 

  • Jobba med platsen så att den upplevs hel, ren och trygg
  • Ge service samt proaktivt skapa bästa förutsättningar för våra hyresgäster att lyckas
  • Daglig god kontakt med våra fastighetstekniker och fastighetschefer för att hela tiden vara uppdaterad om vad som pågår/ är på gång ute i våra fastigheter
  • Ansvarig för genomförandet av olika event och initiativ på handelsplatsen
  • Daglig kontakt med våra hyresgäster
  • Delaktig i in- och utflyttar av våra hyresgäster
  • Vara behjälplig med att ta fram diverse material och att skyltar och dekor kommer upp

Läs mer om tjänsten och sök den via vår rekryteringssajt, sista ansökningsdag är 1 maj.