För AMF Fastigheters hyresgäster
Formulär för service- och felanmälan
Här kan du som hyresgäst i något av våra hus skicka in en service- eller felanmälan. Du blir då kontaktad direkt av någon av våra fastighetstekniker.
Du kan även ringa och felanmäla dygnet runt på nummer, 08-600 69 60.
Välkommen till KUNO - vår hyresgäst app
Genom appen KUNO får vi en närmare kontakt med dig som är hyresgäst och snabbare feedback vid felanmälan. Genom appen vill vi även underlätta så att du ska kunna göra ditt ärende och nå uppdaterad information på språng utan att behöva skjuta upp ditt ärende, själv spara ner kontakter eller leta i filer och pärmar.
Ladda ner KUNO, logga in och du kommer alltid åt hyresgästmanualen, felanmälan, kontakter på AMF Fastigheter, tips och råd samt har direktkontakt med AMF Fastigheters Servicehub, plus mer som erbjudanden och aktiviteter i ditt område.
Ladda ner KUNO här
Det här kan du hitta i KUNO:
Det är via KUNO du tar del av nedanstående.
Hyresgästmanual – där du bland annat kan läsa om vad som gäller angående ombyggnad, skyltning, sophantering, säkerhet och inpassering, parkering och utrymning och brandskydd i din fastighet.
Service- och felanmälan – enkelt och smidigt går ditt meddelande direkt i väg till AMF Fastigheter.
Kontakta oss – kontaktlista till driftpersonal och externa som arbetar med fastigheten.
Hållbarhet – hållbara tips för att minska klimatavtrycket, om hållbara materialval, vår hållbarhetspolicy och mer.
Säkerhetsmeddelanden – information om säkerhet i och omkring fastigheten.
Men även det här:
Förmånskortet – med en QR-kod som du visar i kassan och får rabatt på utvalda ställen i ditt område (i de områden där vi har erbjudanden).
Erbjudanden och event – som hålls av oss eller andra hyresgäster i området (i de områden där vi har erbjudanden och event).
Nyheter och information – nyheter om vad som händer i området eller från AMF Fastigheter.